Tuesday, April 3, 2007

"RO" oh "RO"

memulakan tugas baru sebagai 'research officer'
kembali ke tempat lama...
agak memang aku x dapat nak lari dr USM kot...
tu je rezeki yg ada utk aku takat nie...
sekarang cuma fikir nak cari rezeki utk diri sendiri je...
memang kalo boleh nak cari keje yg dpt menjamin masa depan....
tapi rezeki aku ke arah tu...
x sampai lagik...
tiba je sini...sibuk mencari tempat tinggal...
alhamdulillah...dapat lah...
dok depan lak ngn umah dr b*h*r*n....
boleh ketuk botol je kalo nak dating ngn dia...
hahahahaha...
kena hambat ngn datin s*r*a baru tau....
now keje aku just cari latest information n recent development in latex
dr kata nak bt paper...
and also nak paper projek master aku dulu...
x sempat pun nak publish paper time tu...
asik keje kat lab jer...
mcm buruh kasar...

No comments: