Thursday, February 1, 2007

aLHaMduLiLlAh...

lapang rasa dada sekarang nie...
rasa nye minggu nie byk sgt dugaan...
pas satu...satu yg datang...
nak nangis rase nye...
alhamdulillah...masih kuat lagik
now...ok dah..semua dah hampir selesai...
tesis pun dah clear..tinggal nak print out nak
bg en s**d bind kan...
smlm dah ukur size...esok ble lah print...
k.h****h kata nak tukar tonner printer tu...
aku pun x paham sgt ngn prosedur kat school nie...
ntah pape nye rules...kdg byk yg menyusahkan...
mcm kata dr b*****n...'semua nie bt leceh'
a ha...aku agree sgt lah ngn kata2 dia...
aku ngn k.midah selalu kata...
'knp asik kite je ek yg mcm tkena?'
'knp kite yg diam2 nie yg selalu kena?'

aritu dr b*****n pun just go through check thesis aku...
dia confident agak nye aku dah bt semua correction yg disuruh...

a ha...tp memang aku dah buat pun...
alhamdulillah...dia pun x byk songeh...
tang nie dia memang sempoi...
tp tang projek..memang sakit gak kami d buat nye...
hahahahah...well...
ok lah...semua pun dah berakhir...
sorry lah dr....we all byk merungut pasal u...

No comments: